Praca szuka człowieka!

Prawdopodobnie nie ma tematu, którego nie da się tutaj poruszyć.

Praca szuka człowieka!

Postprzez Ewelina Różańska » 2017-01-18, 16:39

Właściciel wypożyczalni biegówek na Młocinach (http://www.biegowkinamlocinach.pl/) poszukuje osoby do pracy łączącej w sobie wyjście w teren i obsługę programu komputerowego typu QGis.

Praca polega na sprawdzaniu stanu znaków dla narciarzy na drzewach, umieszczaniu nowych, nanoszeniu tras na mapy w programie komputerowym, podsypywaniu śniegu na ścieżkach itp.

Ma charakter wybitnie dorywczy, uzależniona jest od warunków pogodowych, ale jest też dobrze płatna.
Ewelina Różańska
 
Posty: 86
Dołączył(a): 2012-11-08, 23:10

Re: Praca szuka człowieka!

Postprzez Magda Cz. » 2017-03-11, 16:50

Ekopraca+ekowakacje nad Bałtykiem [Polska]
autor(ka): Dominik Dobrowolski
2017-03-09, 12:37

Od 31 lipca do 14 sierpnia jadę na rowerze od Szczecina do Braniewa wzdłuż wybrzeża. Po drodze organizuję w 12 miastach edukacyjne akcje pt. Cycling Recycling. Potrzebuję asystenta/asystentki, którzy w każdym mieście pracowaliby (po ok. 6 h dziennie) jako animatorzy ekoakcji. Oferuję wynagrodzenie 2 tys. zł brutto. Zainteresowane osoby proszę o przysłanie CVki na adres emailowy: dominik@cycling-recycling.eu . Na zgłoszenia czekam tylko do 30 kwietnia br.

http://ogloszenia.ngo.pl/wiadomosc/2036 ... 09.03.2017
Magda Cz.
 

Re: Praca szuka człowieka!

Postprzez Magda Czarnecka » 2017-07-20, 14:52

http://ogloszenia.ngo.pl/wiadomosc/2085 ... 20.07.2017

Manager Orange Umbrella Free Tour [Warszawa]
autor(ka): Martyna Goździuk
2017-07-19, 10:50
Orange Umbrella Free Tour to najstarsza w Warszawie wycieczka działająca w formacie ‘shared economy’ oraz grupa przewodników oprowadzających po Warszawie 365 dni w roku. Jesteśmy oceniani przez użytkowników portalu TripAdvisor jako #2 atrakcja wśród wycieczek w Warszawie. Chcemy być #1!

Szukamy managera, który pomoże nam osiągnąć założone cele!

Do zadań należeć będą:

Zarządzanie zespołem przewodników (ustalanie grafików wycieczek/kontakt z przewodnikami);
Nadzór nad prawidłowością i efektywnością pracy przewodników;
Utrzymywanie relacji z partnerami I wypracowywanie nowych;
Budowanie i rozwój marki poprzez działania marketingowe w ramach wyznaczonego budżetu;
Wprowadzanie do oferty nowych produktów;
Obsługa social mediów (Facebook, Instagram);
Wymagania:

Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
Świetna znajomość angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2). Jeśli oceniasz swoją znajomość na B2, ale jesteś niezwykle ambitny, to też o Tobie mówimy! ;);
Wiedza z zakresu funkcjonowania social mediów;
Bezproblemowa obsługa komputera (obsługa Office i produktów Google);
Pozytywne usposobienie i chęć pracy z ludźmi oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
Niezależność i umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy;
Pomysłowość, samodzielność i własna inicjatywa.
Mile widziane:

Wykształcenie kierunkowe (zarządzanie i marketing lub pokrewne);
Doświadczenie w pracy w branży turystycznej (najlepiej w turystyce przyjazdowej), mediach/PR, zarządzaniu projektami kulturalnymi lub organizacji imprez;
Podstawowa znajomość WordPressa;
Znajomość innych języków obcych.
Oferujemy:

Samodzielne stanowisko pracy pozwalające na rozwój i realizację swoich pomysłów;
Wsparcie merytoryczne i organizacyjne;
Elastyczny czas pracy/możliwość pracy z domu;
20h pracy tygodniowo na umowę-zlecenie;
Wynagrodzenie w przedziale 1500-2200 zł netto (w zależności od doświadczenia);
Docelowo możliwość dołączenia do zespołu na stałe;
Pracę w przyjaznej atmosferze i ciekawej branży, w zespole fajnych, otwartych ludzi.
Czekamy na Ciebie! Zgłoszenia mailowe z CV i krótkim listem motywacyjnym prosimy kierować na adres praca@stationwarsaw.com. Na zgłoszenia czekamy do 30 lipca 2017 z opisem “OUFT manager” w tytule. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
Magda Czarnecka
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2017-07-13, 16:10



Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron