Przejście letnie 2019- 38KPG

Prawdopodobnie nie ma tematu, którego nie da się tutaj poruszyć.
Awatar użytkownika
m.w.
Posty: 64
Rejestracja: 2013-11-12, 21:37

Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: m.w. » 2019-06-21, 22:37

Czołem kursanci!
Wiem, że spędzacie miło czas na rajdówce, jednakże będę wdzięczny za skierowanie ich ku temu wątkowi w miarę jak najszybciej po powrocie.

Niniejszym zamieszczam garść informacji odnośnie przejścia letniego. Przejście poprowadzę ja wraz z Markiem Paleskim, a odbędzie się ono w Rumunii. Bardzo proszę o zapoznanie się z całym postem, gdyż zawiera on wszelkie informacje niezbędne do organizacji.

Jak powszechnie wiadomo, przejście letnie jest ostatecznym egzaminem kursu przewodników górskich SKG. Jest ono organizowane całkowicie przez Was, bez pomocy instruktorów. Gorąco zachęcam do wzięcia udziału wszystkich uprawnionych do podchodzenia do tego egzaminu, zarówno tegorocznych kursantów, jak i tych, którzy rozpoczęli kurs nieco wcześniej. Bardzo proszę osoby chcące podchodzić do egzaminu o deklarowanie się na forum w tym wątku.

Na ostateczne zgłoszenia od kursantów czekamy do 1 lipca.

Termin przejścia
Przejście rozpocznie się w środę 14 sierpnia w godzinach popołudniowo-wieczornych. Potrwa nieco ponad tydzień, tj. do 25 sierpnia– tego dnia chcemy być z powrotem w Warszawie.

Inni uczestnicy - waleci
W przejściu, oprócz kursantów i instruktorów, obowiązkowo powinni wziąć udział także inni uczestnicy – waleci, tj. osoby niepodchodzące do egzaminu, ani niebędące egzaminatorami. Waleci są zwykłymi uczestnikami wyprawy, którym to osoby egzaminowane organizują wyjazd. Wymóg formalny jest taki, żeby w przejściu wzięło udział przynajmniej dwóch waletów.

Drodzy waleci, jeżeli już dzisiaj wiecie, że chcielibyście z nami pojechać i potrzebujecie szczegółowych informacji, bardzo proszę Was o cierpliwość. Wyjazd jest oczywiście otwarty na Waszą obecność, ale o wszystkim decydują organizatorzy – kursanci. Dajmy im zatem nieco czasu żeby mogli się przygotować .Myślę, że wkrótce będą w stanie udzielić Wam szczegółowych informacji.

Kilka słów w kwestii organizacji przygotowań do wyjazdu
Post ten celowo został zamieszczony na prawie 2 miesiące przed przejściem, żeby każdy miał sporo czasu do namysłu. Jeśli chodzi o moją osobę, to w dniach 21.07-11.08 będę słabo dostępny bo będę rowerem przemierzał Bałkany. Więc z wszelkimi Waszymi pytaniami i wątpliwościami zwracajcie się mailowo jednocześnie do mnie i do Marka.

10 lipca o 19:00 odbędzie się pierwsze spotkanie organizacyjne, na którym będzie należało nakreślić zarys naszej wyprawy, opowiedzieć w jaki sposób podzieliliście się zadaniami, przedstawić ich wyniki i zreferować jakie macie dalsze plany. Ostateczna oferta wyjazdu powinna być przygotowana najpóźniej 17 lipca, a intensywna promocja wyjazdu powinna zacząć się dzień później.

Fakt, że jesteście organizatorami i jesteście za wszystko odpowiedzialni, oznacza konieczność zdyscyplinowanej i sprawnej współpracy. Sugeruję Wam organizowanie spotkań we własnym gronie (zarówno przed 10 lipca, jak i po), omawianie na nich szczegółów przejścia i aktualnego statusu przygotowań. Liczę na Wasze zaangażowanie i podejście na serio do kwestii organizacyjnych, odpowiadanie na pytania/maile, wykonywanie zadań, przestrzeganie deadlinów i dobrą komunikację. Przejście letnie, jest w całości organizowane przez Was, więc tylko i wyłącznie od Was zależy powodzenie przedsięwzięcia.

Istotne terminy
• 10 lipca – spotkanie na którym zostaną zreferowane szczegóły przygotowań,
przedstawienie wstępnej oferty wyjazdu
• 17 lipca – gotowa ostateczna oferta wyjazdu, start promocji
• 10 sierpnia – zamknięta lista uczestników wyjazdu wraz z opłatami
• 14 sierpnia – wyjazd
• 25 sierpnia - powrót

Miejsce przejścia
Rumunia zachodnia: jeden z najwyższych masywów górskich Rumunii na terenie Karpat Południowych- region Hunedoara i Gorj, Góry Retezat, Góry Godeanu.

Choć będziemy przebywać na terenie Rumunii, paszport posiadać bezwzględnie należy. Jeśli ktoś nie ma, to jest jeszcze czas na zdobycie upragnionego dokumentu.
zarys trasy:
• dzień pierwszy: organizacja dnia krajoznawczego: Hunedoara, twierdza(+ ew. inne, według uznania organizatorów wyjazdu i czasu)
• dni kolejne - treking cz. 1: Mănăstirea Colţ- Vf.Retezat- Vf.Peleaga- Saua Plaiu Mic- Vf.Galbena- Vf.Godeanu
• wąwóz Corcoaia
• dni kolejne - trekking cz. 2: trasa do przygotowania przez kursantów, według uznania i możliwości czasowych

Zadania
Poniżej zadania do wykonania. Podzielcie między siebie zadania i na spotkaniu 10 lipca dajcie znać kto jest za co odpowiedzialny i co już w ramach danego zadania zostało zrobione. Zadania możecie w dowolny sposób między siebie rozdzielać, w szczególności dane zadanie może wykonywać kilka osób, a także jedna osoba może wykonywać kilka zadań.
1) Jadłospis – przynajmniej 2 osoby
2) dojazd z Warszawy
3) powrót
4) formalności związane z przekraczaniem granicy, pobytem i wędrowaniem po górach, opieka medyczna oraz zasady ratownictwa górskiego, ubezpieczenie
5) sprzęt wspólny, język
6) skarbnik wyjazdu, organizacja map
7) promocja i rekrutacja uczestników

ad 1) planujemy 7 pełnych dni górskich. Zakładamy brak możliwości uzupełniania stanów w trakcie wyjazdu. Proszę o przygotowanie menu: co dokładnie jemy każdego dnia oraz jakie składniki w jakich ilościach będą potrzebne w przeliczeniu na jedną osobę.
ad 2) najwcześniej w środę po 15h00, liczymy na tani i pewny środek transportu, naszym celem jest dojechać do docelowego miejsca w czasie poniżej 24h. Propozycja dojazdu uwzględnia także dokładne ceny oraz możliwości rezerwacji biletów
ad 3) chcemy najpóźniej 25 sierpnia pod wieczór być w Warszawie
ad 5) co bierzemy ze sobą i w jakiej ilości, kto to bierze. Przygotowanie zestawu podstawowych słów i mini-rozmówek, szczególnie użytecznych w trakcie wyprawy w góry oraz transportu i zwiedzania
ad 6) zbiera informacje od innych kursantów przygotowujących wyjazd i ustala kosztorys, szacuje ile należy zebrać pieniędzy i w jakich walutach, monitoruje wspólne wydatki w okresie wyjazdu. Organizuje także mapy – odnośnie map patrz punkt niżej
ad 7) koordynuje promowanie wyjazdu, kontakt z potencjalnymi uczestnikami itp. Udział waletów jest obowiązkowy, więc musicie ich jakoś zainteresować i dać szansę dowiedzieć się o wyjeździe.

Gawęda
Każdy wygłasza min. 1 gawędę – z głowy !
Czas wystąpienia – min. 15 min. Liczy się przede wszystkim:
- klarowność i zrozumiałość przekazu
- interesująca forma przekazu
- kompleksowe potraktowanie tematu

Gawędy wygłaszać w miejscach właściwych tematycznie, a przede wszystkim w komfortowych warunkach, preferowane ognisko wieczorne (bajka na dobranoc). Każdy sam decyduje (w porozumieniu z prowadzącym oraz głosicielami tematów powiązanych) kiedy wygłosi gawędę. Należy oczywiście unikać odkładania gawędy na później oraz kumulacji (1 gawęda na dzień, w sporadycznych i uzasadnionych przypadkach mogą być dwie). Mile widziane dodatkowo przygotowane samodzielnie zagadnienia (spoza listy gawęd). Oprócz gawędy oczekuje się od prowadzących wykazania znajomością zagadnień górsko-wykładowych w formie krótkich opowiastko-zagajenio-zajawek (w trakcie prowadzenia).

Tematy gawęd - proszę o wybieranie tak by początkowe(najważniejsze) były obsadzone (w przypadku większej liczby uczestników pojawią się nowe):

1.Castelul Corvinilor – oprowadzenie po obiekcie
2.Oprowadzanie po obiekcie (do wyboru): Huneodoara-Catedrala Eroilor albo St. Nicholas Church/ Biserica Sfântul Nicolae; Densus-Biserica Sfântul Nicolae; Sarmizegetusa-Ulpia Traiana Sarmizegetusa; Mănăstirea Colţ
3.Dzieje Siedmiogrodu
4.Religie Rumunii
5.Przyroda Karpat w Rumunii i jej ochrona
6.Historia Rumunii - do roku 1914
7.Historia Rumunii - od roku 1914
8.Ludność, kultura i tradycja


Mapy
Jako, że rumuńska kartografia nie należy do najprzedniejszych, sugerowałbym raczej nie kupować map topograficznych tych terenów w ilości jedna na osobę (szczególnie, że są drogie i niedokładne). Jako mapy topograficzne powinny starczyć nam mapy radzieckie, które są znacznie dokładniejsze (plus dla Was!). Dalsze rozpoznanie tematu polecam Waszej uwadze.

Potrzebne mapy:
- Mapa topograficzna
- mapa o skali 1:100000 albo ogólniejsza – do panoramek
- mapa samochodowa zachodniej Rumunii oraz obejmująca drogę między Warszawą a zachodnią Rumunią (wystarczy 1 na grupę).

Kryterium dopuszczenia do przejścia letniego
- Zaliczone przejście wiosenne wraz z wszystkimi wcześniejszymi etapami szkolenia praktycznego
- Odbyte szkolenie medyczne (medykówka)
- Zaliczone egzaminy teoretyczne
Jeżeli ktoś nie spełnia choć jednego z wymienionych kryteriów, to prosze kontaktowac się z KS by uzyskać zgodę.

Kryterium zaliczenia przejścia letniego
- Obecność na całym przejściu.
- Aktywne zaangażowanie w organizację wyjazdu oraz właściwe wykonanie przydzielonego zadania
- Zrealizowanie zadanej trasy w sensownym czasie.
- Właściwa koordynacja czasu, przestrzeni, terenu i mapy.
- Poszanowanie dla przyrody, kultury oraz dobrych obyczajów turystycznych.
- Panoramki, także te z zaskoczenia, odp. na pytania: „jaka to góra”+ „gdzie jesteśmy”.
- Czas na posiłki max 1,5-2h [śniadanie –od pobudki do wymarszu, obiad/lunch – od zrzucenia plecaków do wymarszu, obiadokolacja – od zrzucenia plecaków do momentu, gdy wszyscy już mogą iść po kolacji spać].
- Prowadzenie grupy zgodnie z metodyką.
- Zaliczenie testu wiedzy z topografii Karpat Południowych i Wschodnich
- Wiedza krajoznawcza o podanym wcześniej rejonie przejścia + wiedza ogólna z zagadnień górsko-wykładowych, a także umiejętność atrakcyjnego przekazu tej wiedzy.
- Opowiadanie jednego zadanego tematu [bez kartki!].
- Aktywność, pracowitość, dobre i bezkonfliktowe funkcjonowanie w grupie.

Uwagi ogólne
- Rezygnacja w trakcie prowadzenia/odmówienie prowadzenia oznacza niezaliczenie przejścia.
- Kursanci są oceniani nie tylko podczas własnego prowadzenia, ale przez cały czas trwania przejścia.
- Ingerowanie w prowadzenia ze strony instruktorów będzie bardzo ograniczone.
- Spowodowanie bądź dopuszczenie do sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu, zdrowiu bądź życiu oznacza automatyczne i bezwarunkowe niezaliczenie przejścia.
- Trasa i prowadzący mogą być zmieniane w dowolnym momencie przejścia.
- Wszyscy wiedzą wszystko (zwłaszcza menu, sprzęt, transport) – każdy jest przygotowany do samodzielnego prowadzenia całego przejścia
- Zalecam intensywne studiowanie skryptu z metodyki, a także odświeżenie wiedzy z wykładów z metodyki przewodnickiej. Znajdziecie tam wiele informacji przydatnych do organizacji wyprawy


Zakres testu wiedzy
- Topografia Karpat Południowych i Wschodnich
- Dowolność wybranej koncepcji, byle spójnie. Zalecane polskie koncepcje
- Nazwy pasm i grup górskich, ich najwyższy szczyt i orientacyjna wysokość. Główne rzeki i miejscowości. Umiejscowienie pasm górskich


Dalsze informacje o charakterze przejścia

Podróżowanie
Wymogi formalne (wizowo-paszportowe, szczepienia, obowiązek meldunkowy, przepisy celne itp.)
Papiery: lista imienna (z numerami paszportów), blef na papier …
Dokładne sprawdzenie środków transportu (skąd przyjeżdża i dokąd jedzie, przez co przejeżdża, ile czasu jedzie, przewidziane postoje – kiedy i jak długie). Informacje wielokrotnie weryfikować u różnych źródeł.
O ile możliwe – wcześniejsza rezerwacja/wykup wskazany
Zalety podróżowania koleją
Transport lokalny: busiki, marszrutki, maszyny, czartery, auto-stop (uwaga na plecaki !)

Noclegi
Biwakowy: płaskość, dostępność wody i drewna, bezpieczeństwo, dogodność położenia względem zaplanowanej trasy.
W cywilizacji – o ile plan przewiduje – lepiej znaleźć i zarezerwować przed wyjazdem.
Nieprzewidziane noclegi w cywilizacji: namiot, dworce, gastronomia, na litość
Przygotować bazę okolicznych schronisk, agrowczasów, kwater, turbaz - na wsiakij pożarnyj słuczaj.

Jedzenie
Menu: co jemy którego dnia i jakie składniki w jakiej ilości na to potrzeba
Lista zbiorcza: ile jako grupa mamy każdego rodzaju żywności
Lista indywidualna: co konkretnie kto ma nieść/kupić, ile to waży
Zapasy: nie zakładamy możliwości uzupełnienia na trasie.
Czy są produkty, które lepiej kupić centralnie ?
3 posiłki dziennie + przegryzki
Charakter posiłków, najczęściej stosowane rozwiązania
Dobór produktów zgodny ze specyfiką klimatu (unikać towarów łatwo psujących się, właściwy dobór gatunkowo-jakościowy, opakowania zwiększające przydatność do spożycia)
Ostrożnie z wagą i objętością – max 7,5kg / osobę
Wykorzystanie produktów lokalnych


W przypadku wątpliwości i pytań, zachęcamy do kontaktu na forum w poniższym wątku (tak, żeby wszyscy widzieli zadane pytanie). W szczególnych przypadkach udostępniamy także nasze maile. Piszcie proszę na oba maila naraz, ktoś z nas na pewno Wam odpowie:
mwangrat(małpka)gmail(kropka)com
mpaleski (małpka) skg.uw.edu.pl
No pain no gain wiec...napieramy...

A-x
Posty: 4
Rejestracja: 2018-11-13, 12:39

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: A-x » 2019-06-23, 16:58

Zgłaszam udział, Alex

Rafał Stachyra
Posty: 10
Rejestracja: 2018-11-15, 12:16

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Rafał Stachyra » 2019-06-24, 00:10

Zgłaszam udział, Rafał Stachyra

Asia Wilczyńska
Posty: 7
Rejestracja: 2017-11-01, 20:35

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Asia Wilczyńska » 2019-06-24, 16:52

Zgłaszam się na przejście, Asia Wilczyńska

Rafał Stachyra
Posty: 10
Rejestracja: 2018-11-15, 12:16

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Rafał Stachyra » 2019-06-24, 20:38

Pierwsze spotkanie kursantów w sprawie przejścia letniego dla kursantów oraz wszystkich zainteresowanych ( instruktorzy mile widziani ) odbędzie się 26.06.2019 ( środa ) o godz. 19:30 w pokoju 210 ( II piętro - winda ). Ulica Krakowskie Przedmieście 24. Osoby które są zainteresowane czynnym udziałem w przejściu letnim powinny wygospodarować ten czas. ( Będzie możliwość obecności zdalnej - np. za pomocą rozmowy telefonicznej . Na spotkaniu odbędzie się podział w.w zadań oraz ustalenie zasad współpracy.

Obecnie zgłosiły się 4 osoby.
Rafał Stachyra
Asia Wilczyńska
Michał Wyroba
Maks Dobosz

Marcin Racław i Aleks Jerzak Larsen - zachęcam was do połączenia się podczas spotkania telefonicznie , jak nie możecie być ciałem

Szymon Bachnij - daj znać czy będziesz :)

Jeśli ktoś jeszcze chce pojechać na przejście letnie w charakterze egzaminacyjnym zapraszam do kontaktu tel. 883 466 477, mail wing.tsun.kung.fu.kuen@gmail.com ( Rafał Stachyra ) , utworzyłem dokument googlowski na którym będziemy zamieszczali postępy naszych prac.

Marek Paleski
Posty: 175
Rejestracja: 2013-12-11, 18:14

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Marek Paleski » 2019-06-25, 08:16

Tak jak pisał Michał, prośba o zamieszczanie wszelkich pytań tu na forum. Z maili korzystamy tylko w przypadkach szczególnych.

Pytania od Rafała:
1) Kto zarządza stroną Studencki Klub Górski na Fb i do kogo mogę się zgłosić w tej sprawie?
2) Czy waleci muszą być na całym wyjeździe czy mogą przyjechać na część? Jak przyjeżdżają na część czy mogą dowieść jedzenie?
3) Czy instruktorzy śpią razem z kursantami w namiotach czy we własnych? Czy organizujemy nocleg instruktorom czy zajmują się sami sobą ( namiotowy).
4. Mam też pytanie czy posiadasz namiot? Czy da się podzielić go na części? Ile ważą poszczególne części oraz cały namiot w zaokrągleniu do 100g?
5. Czy jest jakiś limit waletów?
6. Czy możemy używać wszystkich dostępnych środków w celu pozyskania waletów ?
7. Rozumiem że planujemy 7 dni z posiłkami górskimi ( czy ma to być 2 czy 3 posiłki). Czy na te 3 pozostałe dni jedzenie dowozimy czy np. możemy się stołować w lokalnej sieci gastronomicznej?
8. Czy byłaby możliwość wywieszenia ogłoszenia na stronie SKG oraz mam pytanie jednocześnie kto nią zarządza?
Odpowiedzi:
1. w sprawie strony i fb SKG musisz zwrócić się do zarządu klubu
2.waleci ewentualnie mogliby być na części wyjazdu jednak ze względu na charakter trasy - poruszamy się po górach w obcym kraju, trudno przewidzieć jak będzie przebiegała realizacja trasy, jaka będzie pogoda itp ewentualny dojazd/wcześniejszy powrót, w tym zapewnienie bezpieczeństwa takiemu uczestnikowi wydaje się być sprawą mocno skomplikowaną by nie powiedzieć niemożliwą, dodatkowo narażając resztę grupy . Waleci jako osoby z zewnątrz/nieznajome/obce/po prostu zainteresowane z internetu będą raczej mniej samodzielne i ogarnięte niż uczestnicy kursu więc problemy nie będą dotyczyły jedynie odpowiedniego planu z Waszej strony, ze strony grupy ale również tej indywidualnej osoby. Odradzałbym więc.
Jeżeli jednak przedstawisz/przedstawicie nam sensowny plan takiego wydarzenia to oczywiście możemy doradzić czy jest to realne.
Co do części dt dowiezienia jedzenia przez taką osobę/osoby- oczywiście jak najbardziej.
3.instruktorzy śpią we własnych namiotach/namiocie i tą kwestią nie musicie się przejmować (damy sobie radę ;) jeżeli nocleg nie będzie namiotowy - to należy uwzględnić ich obecność przy rezerwacjach itp czyli wtedy się o nich martwicie
4.patrz wyżej
5.limitu waletów nie ma, jest jedynie minimum ustalone na 2osoby. Ale zwróćcie uwagę na kilka czynników- kursanci jako prowadzący wyjazd będą musieli sobie z nimi poradzić i ich "ogarnąć", czyli im więcej osób niekursowych tym może być trudniej odpowiednio o wszystkich zadbać, mogą być to osoby o różnym stopniu przygotowania i doświadczenia itp, z drugiej strony większa liczba osób i waletów zmniejsza ogólne koszty i może wpłynąc na poprawę atmosfery, a z punktu widzenia instruktorów na pewno oznacza podniesienie "trudności" przejscia tzn jeśli wszystko będzie dobrze się układać to duży + dla kursantów.
6.wszystkie środki dozwolone - ale zgodnie z konwencją praw człowieka ;)
7.jak w poście na forum mają to byc 3 posiłki dziennie + przegryzki, jeżeli będzie możliwość można korzystać z lokalnej gastronomii czy sklepów - ale pamiętajcie że jedzenie to sprawa kluczowa więc jeśli będą alternatywne plany to należy je odpowiednio sprawdzić i potwierdzić
8.jak najbardziej - na forum musisz po prostu założyc konto, a by dodać wydarzenie itp to pewnie najwygodniej zwrócić się do administratorów- na stronie jest adres - a w realu to np Grześ Bokota

Polecam podpytanie kolegów którzy byli na innych przejsciach czego można się spodziewać oraz na co zwrócic uwagę, oczywiście wszelkie działania niestandardowe ale skuteczne jak najbardziej można stosować.
Pamiętajcie by byc gotowym na wszelkie scenariusze bo nigdy nic nie wiadomo ;)

szyba
Posty: 14
Rejestracja: 2016-11-03, 00:20

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: szyba » 2019-06-26, 18:34

Wstępnie piszę się na udział w przejściu letnim w roli kursanta.

Niestety istnieje dość duże prawdopodobieństwo, że ostatecznie nie będę mógł wziąć udziału w wyprawie.

Szymon

Rafał Stachyra
Posty: 10
Rejestracja: 2018-11-15, 12:16

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Rafał Stachyra » 2019-06-26, 21:44

I Spotkanie związane z przejściem letnim 26.09.2019

Wyniki spotkania

1. Podzielenie zadań
1) Jadłospis - Max Dobosz, Asia Wilczyńska
2) Dojazd z Warszawy - Aleks Jerzak Larsen
3) Powrót - Marcin Racław
4) Formalności związane z przekroczeniem granicy, pobytem i wędrowaniem po górach, opieka medyczna oraz zasady ratownictwa górskiego, ubezpieczenia - Szymon Bachnij , Rafał Stachyra
5) sprzęt wspólny, indywidualny, język, apteczka sprzętowa, apteczka medyczna - Michał Wyroba, Rafał Stachyra
6) skarbik wyjazdu - Maks Dobrosz , organizacja map - Szymon Bachnij, Rafał Stachyra
7) promocja i rekrutacja uczestników - Rafał Stachyra

2. Podzielenie gawęd
1. Casteful Corvinilor - Michał Wyroba
5. Przyroda Karpat w Rumunii i jej ochrona - Asia Wilczyńska
6. Historia Rumunii do roku 1914 -r. Rafał Stachyra
7. Historia Rumunii do roku 1918 r. - Marcin Racław
8. Ludność, kultura i tradycja - Szymon Bachnij

Aleks i Maks się zastanowią jeszcze

3. Zeskanowanie fragmentu przewodnika Rumunia i Mołdawia ( comfortu/ express map) i rozesłanie kursantom

4. Co na za tydzień ?

na 03.07.2019 mamy przygotować

1. Wstępny jadłospis
2. Propozycje dojazdu, powrotu + transport lokalny
3. Trasa jaką będziemy szli ( + obiekty przyrodnicze ), - z uwzględnieniem infrastruktury turystycznej
4. Ogłoszenie
5. Sprzęt wspólny ( namioty, rzeczy do noszenia( lista), apteczka lekowa, apteczka sprzętowa)
6. Sprzęt indywidualny
7. Aspekty prawne, formalności

Marek Paleski
Posty: 175
Rejestracja: 2013-12-11, 18:14

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Marek Paleski » 2019-06-26, 22:21

Przedstawiony przydział gawęd jest niezgodny z wymogami i w konsekwencji nieakceptowalny. Prosimy o czytanie ze zrozumieniem i ponowne zapoznanie się z treścią pierwszego posta w wątku, szczególnie z podrozdziałem "Gawęda".
Ostatnio zmieniony 2019-06-26, 23:31 przez Marek Paleski, łącznie zmieniany 1 raz.

emer

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: emer » 2019-06-26, 22:27

Zgłaszam udział, Marcin.

Awatar użytkownika
dobmaks
Posty: 19
Rejestracja: 2017-11-07, 19:51

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: dobmaks » 2019-06-26, 23:17

Zgłaszam się na przejście letnie jako kursant
Ostatnio zmieniony 2019-07-01, 00:24 przez dobmaks, łącznie zmieniany 1 raz.
Maks D. :roll:

Mikhael
Posty: 47
Rejestracja: 2015-11-05, 01:47

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Mikhael » 2019-06-27, 22:26

Pragnę wziąć udział w tegorocznym Przejściu Letnim.
Michał W.

kamilmajchrzak
Posty: 1
Rejestracja: 2019-06-28, 12:38

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: kamilmajchrzak » 2019-06-28, 12:39

Ja także się zgłaszam, Kamil M

Rafał Stachyra
Posty: 10
Rejestracja: 2018-11-15, 12:16

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Rafał Stachyra » 2019-07-01, 16:04

Kamil M. poproszę ciebie o kontakt na tel. 883 466 477 , bądź maila: r.stachyra@student.uw.edu.pl. Przygotowania już zaczęliśmy i chcemy przekazać ci szczegóły co planujemy.

Marek Paleski
Posty: 175
Rejestracja: 2013-12-11, 18:14

Re: Przejście letnie 2019- 38KPG

Post autor: Marek Paleski » 2019-07-01, 20:20

Rafale, cieszymy się, że jesteś bardzo aktywny w przygotowaniach, ale jednocześnie prosimy, żebyś nie wybiegał nadmiernie przed szereg.

Nie macie jeszcze ostatecznej oferty wyjazdu, ani nawet wstępnej. Instruktorzy jeszcze nie zaakceptowali Waszej propozycji. Owszem możecie już rekrutować uczestników, ale ze zdradzaniem szczegółów wstrzymajcie się proszę do momentu aż instruktorzy zatwierdzą wyjazd.

Istnieje ryzyko (a odwołując się do własnego doświadczenia wiem że jest ono spore), że instruktorzy będą musieli wprowadzić zmiany w Waszym planie. Nie ma zatem sensu przekazywać szczegółów tego co ustaliliście, wystarczy sama ogólna koncepcja przejścia, z którą można się zapoznać czytając pierwszego posta.

10 lipca jest spotkanie, na którym zreferujecie wstępną ofertę. Do 17 lipca macie czas na przygotowania. Potem ruszycie z promocją i będziecie zdradzać wszelkie szczegóły, jakie tylko do zdradzenia będziecie mieli.

ODPOWIEDZ