Ekipa na ścianę

To jest forum sekcji wysokogórskiej.
KajaRoma

Ekipa na ścianę

Post autor: KajaRoma »

Kochani!
Szukam ekipy na ścianę raz w tygodniu. Osobiście jestem początkująca i mam ogromną ochotę zacząć się wspinać. Czy jest ktoś zainteresowany wspólną wspinaczką? Oferuję dużo chęci i zapału do nauki oraz towarzystwo :)
Katarzyna S

Re: Ekipa na ścianę

Post autor: Katarzyna S »

Chętnie się dołączę, również jestem początkująca. Pozdrawiam
Agaa

Re: Ekipa na ścianę

Post autor: Agaa »

Też bym chciała spróbować, czy mogłabyś mi podać jakiś namiar na siebie? ;-)
KajaRoma

Re: Ekipa na ścianę

Post autor: KajaRoma »

Czad! Proponuje sie zgadac mailowo krafinska@sh.org.pl

Dobrze by bylo znalezc jeszcze min. 1 osobę żeby bylo parzyście (i najlepiej osobę która sie na tym zna)

Napiszcie mi mailem kiedy wam pasuje. Ja mysle o dwóch godzinach w tygodniu
Asia Krzyzanowska
Posty: 30
Rejestracja: 2015-02-09, 13:14

Re: Ekipa na ścianę

Post autor: Asia Krzyzanowska »

Czesc!

Widze, ze watek nie taki nowy ale może dalej brakuje Wam tej 1 osoby? bardzo chętnie poznałabym wreszcie w Warszawie kogos z kim mogę się powspinac bo samej na autoasekuracji zaczyna mi już powoli doskwierać nuda.

Pozdrawiam,
Asia :)
Awatar użytkownika
m.w.
Posty: 69
Rejestracja: 2013-11-12, 21:37

Re: Ekipa na ścianę

Post autor: m.w. »

Zapraszamy w poniedziałki 8.00(Obozowa) lub czwartki 18-21 (Lelewel) ;)
No pain no gain wiec...napieramy...
Wolu
Posty: 284
Rejestracja: 2008-01-28, 21:52

Re: Ekipa na ścianę

Post autor: Wolu »

Cześć!
Pora odświeżyć wątek.
Wracam do wspinania po wielomiesięcznej przerwie. Szukam partnera/partnerki do wspólnych treningów. Przede wszystkim szukam kogoś do liny, ale na buldery też się piszę.
Jeszcze nie bardzo orientuję się jak w tej chwili wygląda sytuacja ściankowa w Warszawie. Wiem, że w ostatnich latach pojawiły się nowe obiekty. Nie wiem gdzie, co oferują i za ile. Chętnie to odkryję. Jeśli chodzi o stare obiekty, to mam już pewne preferencje.