Znaleziono 39 wyników

autor: dela
2010-06-29, 22:25
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Piotr Pustelnik w kinie Luna!
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1356

Piotr Pustelnik w kinie Luna!

Witajcie! Jutro tj. 30.06 br. odbędzie się spotkanie z Piotrem Pustelnikiem. Tego miłego pana nie trzeba chyba przedstawiać, wstęp jest wolny , całe zajście rozpoczyna się o godzinie 19 a szczegóły pod adresem http://www.kinoluna.pl/aktualnosci.php?id=122&sid=fd4588f3de68f705e77684a31ab806d9 pozdraw...
autor: dela
2009-11-10, 16:22
Forum: Forum ogólne
Temat: KONCERT W górach jest wszystko co kocham
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 395

KONCERT W górach jest wszystko co kocham

jak w temacie, 12 grudnia w Warszawie koncercik, info :
http://wgorach.art.pl/koncerty.html
nie wiadomo jeszcze gdzie, mam nadzieje że potwierdzą i będzie można oddać się muzycznie :D
pozdrawiam wszystkich :D
autor: dela
2009-04-09, 23:52
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Ścianka - rekreacja, trening, hobby..
Odpowiedzi: 208
Odsłony: 154332

Re: Ścianka - rekreacja, trening, hobby..

Niestety wtorki czwarki 17:30-19:00 mam angielski :/
autor: dela
2009-04-09, 15:38
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Tatry 18-19.04
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3753

Re: Tatry 18-19.04

Wisz co na razie wiem tyle że "jedziemy w sobote a lody beda w niedziele" napisał mi Paweł Winiszewski. on i tak będzie bo ma kurs jakiś, dokładnie nie wie jak z lodami. ja też nie wiem. a tym bardziej nie wiem jak jedziemy/wracamy. W Zakopcu będe juz w piątek albo czwartek, nie wiem, bo musze bardz...
autor: dela
2009-04-09, 12:32
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Tatry 18-19.04
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3753

Re: Tatry 18-19.04

Hmm bym się pisał ino 18-19 mam (prawdopodobnie) "lody" kursowe zimowe, w Betlejemce właśnie. Możeby sie dało połączyć jedno z drugim ;p :D
autor: dela
2009-04-08, 23:41
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Ścianka - rekreacja, trening, hobby..
Odpowiedzi: 208
Odsłony: 154332

Re: Ścianka - rekreacja, trening, hobby..

Hej fajnie że jest odzew. Niestety dopiero po Świętach będe miał czas, dziś kompletnie odpadało a Wielki Czwartek wieczorem spędzam jednak inaczej. Pozdrawiam :)
autor: dela
2009-04-06, 00:39
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Ścianka - rekreacja, trening, hobby..
Odpowiedzi: 208
Odsłony: 154332

Ścianka - rekreacja, trening, hobby..

Heja! Uruchamiam wątek mając ochotę wybrania się (a bardziej dość regularnego uczęszczania) z kims na ściankę celem treningu, powtórzenia tego cośmy się nauczyli na kursie zimowym (nie mam swojego niczego poza 1 hmsem), czy po prostu dobrej zabawy :D temat kiedyś był, propozycje sie pojawialy ale te...
autor: dela
2009-03-20, 14:17
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

Hehe dane mówią same za siebie
Kasprowy - 320 cm
5 stawów - 290 cm
Hala - 198 cm

Szczerze? wczoraj obroniłem swoją mgr "śnieżne zimy w Tatrach" nomen omen...
i są to jedne z wyższych wartości w ostatnim 50-leciu :D i to jest kurde zima a nie jakies pierdu pierdu ;P
autor: dela
2009-03-18, 13:29
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

prognoza toprowska z dzisiaj rana na dziś, noc i jutro jest bardzo podobna... może poza burzami, ale zawieje i zamiecie utrzymali, opady śniegu też.. czekam na 300 cm na Kasprowym :P a dziś rano było 288 :D na kamerce ze Zakopca szaro i sypie.. pozwoliłem sobie sprawdzić dalsze prognozy.. dziś i jut...
autor: dela
2009-03-17, 12:32
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

jaaaaaaaaaka czaderska prognoza :D ważność od 2009-03-17 20:00 do 2009-03-18 20:00 W nocy zachmurzenie duże z przejaśnieniami. Przelotne opady śniegu, początkowo również deszczu ze śniegiem. Opady miejscami silne. Możliwe burze. Temperatura minimalna od -1 do +1 st., na Podhalu i w rejonach podgórsk...
autor: dela
2009-03-16, 22:40
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

cóż, byłem widziałem, osobiście sie w tym śniegu zapadałem prawie po pas 100 m od Betlejemk... teraz kończy sie ocieplenie, wiatr skręca na północny i jutro wieczorem zapowiadają w Tatrach opady śniegu i okresami zamiecie... a dwójeczka to była jak Kłos poleciał z deską śnieżną. dobra koniec czarnow...
autor: dela
2009-03-15, 12:29
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

1 dzien idac na gore konczyla sie odwilz, sypie, rozdanie sprzetu 2 dzien wezly na sucho w Betlejemce i wyklady, wyszlismy na Beskid samopas we trzech a reszta sie rozlazla. caly dzien sypie, wieczorem rozpogodzenie i wszystko widac. 3 dzien.. sypie :) hamowanie czekanem i stanowiska z czekana i grz...
autor: dela
2009-03-14, 23:18
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

Heja ja nie wiem jak to wyjdzie ten wyjazd, z Tatr nas wygonila zima, sniegu jest w ciul albo i wiecej, Hala - 158, Kasprowy - 280 cm.. nie dalo sie nawet dojsc do Czarnego stawu bo jechalo wszystko, nie zrobilismy lodow, nie mielismy nawet rakow na nogach, wszedzie puch,lawiniasto jak cholera, niby...
autor: dela
2009-03-06, 22:11
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

a może pojadę jednak.. Tatrów (gór ogólnie) nigdy dość, a tak naprawde to zawsze za mało :D 19 marca mam obronę magisterki, taki wyjaździk w sam raz na uczczenie egzaminu:D bardziej by pasowało 14-15 po kursie ale nie motam spoko :D do Piotrka ccrc :D a jak ze sprzetem wtedy? wypożyczalnia nie? czek...
autor: dela
2009-03-04, 22:56
Forum: Sekcja wysokogórska
Temat: Survivalówka
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 29121

Re: Survivalówka

już jak musi być to niech będzie ten 21-22.. chociaż nie wiem czy wtedy pojadę..